memo memo...lalala

Wednesday, June 29, 2011

ade orang butthurt u'ols..haha

salam...

hahaha...akibat keberanian aku menulis post xpuas hati pasal kelas tadi di FB...ade orang BUTTHURT!! bukan sorang..bukan dua tapi...hapir satu group berkenaan...yang xberkenaan pun butthurt u'ols...jangan main2...biasa la...sorg terkena tahi..yang lain pun terasa juga..or should i say..terkena juga?? hahaha..aku happy sebab ke-butthurt-an beliau telah membongkarkan bahawa beliau adalah orang yang suppose ditugaskan men-inform semua orang tentang ke-cancel-an semua kelas hari ni...u wanna know how? mari kita baca jalan cerita yang berlaku tadi....

..............................................................................................................

tadi petang budak2 BMS ade buat farewell party untuk Dr Reza..kat taman tasik shah alam(eh! betul ke ni nama dia??)..everything goes well...the party dibuat secara potluck..sem 5 ni kena bawak la kuih2 dan buah2-an...aku buat pudding buah je...dah settle melantak makanan semua...ade la a few photography sessions with Dr. Reza..selepas itu.....aku nampak la ade satu geng ni tengah berkumpul....tiba2 si A ni pandang aku n cakap..

A: eh! ainul esok pagi takde patho Haemo taw..tapi kelas petang ade..

aku: owh! ok..thanx...(siap kasi thumbs up kat dia cuz baik hati kasi taw aku)

pastu tetiba ade sorang lagi menyampuk....

K: esok kelas petang patho GIT ade..jangan tak datang pulak..(sarcastically)

A: ok...

....after a while i realized that actually dorg peli aku (haha..lembab sungguh aku ni)..tak mengapalah...at least ade orang BUTTHURT dengan ape yang aku cakap...wahahaha...happy nye...ko telah meng-reveal-kan diri ko..what i really mean is...ko reveal kan dekat aku n kawan2 aku bahawa u r the appointed person to spread the news..n u feel bad about urself because u r untrustworthy n irresponsible person! BURNNN!..hahaha..aku happy!

owh! n not forgetting..thank u kepada tukang penyampai..yang menyampai kan benda ni kat A n the gang...i dun give a damn sebab aku xbuat salah n i stand for my rights...betul cakap encik S..we cant make everyone like us even though we had given our best..so screw those retards!

ohh..n terima kasih banyak2 kepada wawa...sebab sampai kan berita class patho hemo esok cancel...aku tak marah kan ko taw wa! nor anyone di dalam kelas...aku marahkan orang yang suppose bertanggungjawab spread the news...n agakkan aku tentang siapa org tersebut adalah...CORECTTTTT u'ols! jgn marah...hahaha..susah orang budget bagus n popular ni..bila hangout dengan budak pandai...diri pun terasa pandai dan besar (though u r gargantuan..haha)

klah..
saya dah tak emo dah...
benda diatas buat saya happy..
till the next post..
salam...

No comments:

Post a Comment