memo memo...lalala

Friday, July 8, 2011

suka suka malas...

salam...

minta maaf kepada semua....aku malas sangat nak menulis...kesihatan tak berapa nak membenarkan *uhuk uhuk uhuk*...

tekak aku sakit giler...dan pagi tadi bila bagun aku bersuara jantan..sumpah memalukan dan sangat mentakutkan!! macam suara mak nyah ok?!..nak cakap dengan orang pun aku malu..kerana bersuarakan suara jantan..*uhuk uhuk uhuk*..

jadi aku amik initiative untuk tidak menulis...kerana bersuarakan suara jantan *uhuk uhuk uhuk*...(takde kena mengena pun...macam la tulis blog pakai anak tekak)

sehingga suara comel kuh sudah kembali menyeri kan hari dan no more phlegm berwarna warni...aku akan kembali menulis...sampaikan salam pada semua...

aku taw...korang mesti menyampah kerana ni entry yang tak menyeronokkan...takpe aku paham...sehingga entry akan datang yang lebih fun di hasilkan (ok! apesal ayat aku yang nieh cam pelik??!)..

till then...

salam.....

No comments:

Post a Comment