memo memo...lalala

Wednesday, September 21, 2011

memang....

salam...

setelah berabad tidak meng-update...akhirnya..ada jugak sinar harapan rumah kebahagian (macam nama rumah orang tua2 pulak) dalam diri ini untuk meng-update walaupun tsunami kemalasan melanda...

telampau sibuk dengan banyak benda perlu dibuat...too many things to think and to do..kalau rajin nanti aku share....

menghadapi depression yang sangat OD kerana weight lost yang melampau.....i'm trying my best to gain back my ideal weight by filling up my free time munching n eating..currently terasa diri seperti papan yang bergerak-gerak..*sedih*..encik S juga turut bersedih sama apabila mendengar kejadian ini...*mari sama2 sedih..huhu*~...pasang lagu sedih sambil duduk melutut dibawah spotlight macam cerita shinchan..~

sekarang aku sudah mula mencari info for my research project next semester...breast cancer n mammogram..*macam dah takde tajuk lain je kan?*..i'll share about it later...takde mood la sekarang...

memikirkan tempat praktikal yang sesuai...i wanted to do at my mum's place...senang! pegi balik ikut mak aku je...nak deal dengan pengarah hospital tu pun senang je..kawan mama..sambil boleh buat muka sombong anak PKD..haha..but i have to think about the research project..kena menghadap Dr Redhwan jugak time tu untuk refer and submit draft research..nanti dia tidur tak basah makan tak lena pulak tak dapat jumpa aku for 3 months..haha..damn! so nak taknak i have to choose hospital area klang valley so that it will be easier for me to have a research date with Dr Redhwan..hehe

aku dah tak tau nak cakap ape dah....

klah...till the next post...doa kan lah aku rajin meng-update pasni...

salam....


No comments:

Post a Comment