memo memo...lalala

Tuesday, May 10, 2011

ade masalah...........?

salam people!

lama dah xbukak blog ni...(lama xlama jugak la..ye x?)...sekarang ni aku tengah melayan perasaan dengan mentengok drama - my princess....hahaha...buat julung2 kali nye...aku cuba menghabiskan tengok cite ni kerana kemacho-an song seung hun @ park hae young..hehehe...selalunye kalo nak tengok drama yang panjang menjela ni sampai habis adalah kerana kecomelan heroin nye( ye! aku sangat suka te
ngok perempuan cantik n comel..tapi aku bukan les! mind u!)...kali ni aku tergedik2 tengok pelakon lelaki dia...hahaha...sumpah miang gler perangai! malu i sekejap...hehehe

eh! tiba2 perangai miang keluar...terkeluar dari landasan plak! actually aku nak promote benda yang aku rasa bagus untuk kesihatan...hehehe...camni citer nye...aku slalu nye bila kat shah alam...xde masalah nak beri2(ini perkataan sopan bagi past motion? de
fecation? ntah ler....u choose..) since aku ni kuat minum air masak...xcaya tanya budak2 kelas aku....botol air yang bapak gemok tu jadi pilihan hati dengan tanpa rasa malu di bawa ke hulu ke hilir...tapi yang jadi masalah nye...bila aku balik ipoh...aku susah nak beri2...lalu jadi lah fasa tragedi "mengandung anak tahi" ~sopan x aku eja tahi tu? hehehe *asal tiba2 bangga eh?* ~....

so member aku + my hunny boo telah meng-sugges
t untuk makan 'senokot' (ye cik bella! nama dia senokot...ko jangan pikir itu nama tikus pulak)...just sebiji sehari..untuk aku la...the amount of intake varies among people...cam my hunny boo dia kena makan 2-4 biji sehari...makan waktu malam...sure esok nye ko akan beri2....lega sih! keluar semua toxin2 n makan2 basi dalam badan ko...hahaha...memang terbaik! so sape yang kerap ade constipation tu...aku memang suggest sangat la korang try makan benda ni...murah pun murah...untuk 60 tablets just rm12 je...ala...lebih kurang 2 kupang sebiji @ 20 sen sebiji...boleh jumpa kat mana2 farmasi yang berdekatan dengan anda (ade cam iklan berbayar watson n guardian x? heheh)...

ni la rupa benda tuh....rasa dia cam ko telan inai...hahaha...bukannye aku penah makan inai ke ape...erm...kan bau inai tu...ha! cam tu la rasa dia...paham x? kan deria olfactory(bau) tu mempengaruhi deria rasa (taste)...contoh nye...cam ko penah bau beri2 kan? bila ko termakan makanan yang basi mesti korang penah cakap, "Yek! rasa cam tahi"...i doesn't mean korang penah makan tahi ke ape kan? (~ asal aku rasa cam comel je sebut tahi instead of taek?..ok ini soklan kotor...sila abaikan~)...erm...camtu la perumpamaan dia...hehhe...atleast it taste way better than makjun n jamu (hahaha..kantoi penah makan jamu!heheh)

klah....aku nak sambung tengok my princess....terseksa jiwa dan raga aku selagi cite ni xhabis...
that's all from me...
till the next post...
salam...

p/s: Good luck to cik bella for her finals! buat elok2...jangan malas study...b4 balik mesia...belikan aku banyak2 baju n jeans...hahaha...miss u mok! tatata

2 comments:

  1. Senokot terbaik setakatni. murah dan berbaloi2 oke.
    heeeee

    ReplyDelete
  2. hahaha. macam taw2 je aku nak hina nama die kan. xpe aku dulu susah berak mintak abah ubat je, senang. bapak sendiri ade nak susah2 pergi farmasi beli pulak. pau jelahh =_="

    ReplyDelete