memo memo...lalala

Tuesday, May 10, 2011

kehadapan cik bella

salam.....

kehadapan cik bella yang pipi mok...aku nak kasi tahu yang currently malaysia sangat panas! ketika anda pulang ketanah air (sila nyanyi lagu negaraku! cepat! hehehe)...sila la bawa baju yang nipis2 dan bukan jarang2 dan bukan tebal2....aku rasa summer ko pun xpanas camni....jadi jangan lah anda merungut bila dah sampai ke tanah air (again..nyanyi lagu negaraku!)...

ok...nampak sangat setting aku dah xberapa betul due to the heat....minta maaf kepada yang membaca....baiklah! aku mahu mandi lagi sekali then baru tidoq...tataa

till the next post...
salam...

2 comments:

  1. haritu aku dah komen sebenarnya tapi blogger ade masalah. cilanat betul. takpe nanti aku soh mama pasang aircond kat umah. hihihi =P

    ReplyDelete
  2. byk la ko punye aircond..cam mama nak kasi..hehe

    ReplyDelete