memo memo...lalala

Sunday, May 22, 2011

me Vs encik s #1



salam people....

hari ni tiba2 rasa gedik giler nak update pasal me n encik s....kalau terasa menyampah anda boleh blahh sekarang...jika terasa nak baca u r welcome to stay...hehehe...actually aku bukan nak cerita pasal kisah cinta kitorg (hahaha...kisah cinta???! sila muntah hijau sekarang!)..this post is more kepada our differences dari segi perang
ai, interest and banyak lagi la....so saje la nak share ngan my readers yang betapa berbeza nya kitorg...

1) encik s sangat la pak lawak n aku pulak pendiam???
- yup! encik s ni super funny! suka sangat buat lawak kura2 yang kekadang boleh buat aku xjadi nak marah dia...even dengan org baru jumpa pn dia boleh dengan slumber berlawak kura2 dengan org tu...kadang2 rasa nak lempang je dia..sebab xreti diam..hehe..aku lak..pecaya atau x...aku ni pendiam?? hahaha...some people might think it is f
unny...tp siyesly..mmg aku pendiam dengan org yang aku xkenal or baru nak mula kenal...hehehe..xcaye tanya encik s...masa aku jadi adik angkat dia...aku mana rapat ngan dia...most of the time aku diam je...my babe lagi rapat dengan encik s (masa tu kitorg dua org antara adik angkat encik s...encik s ade byk adik angkat...seronok kut...ade collection...huhuh).

2) encik s seorang yang pengeli yg over! aku xla sangat..
-ye! mamat sekor tu sangat pengeli..dia sangat geli dengan iguana(ironi nye, dlu aku n my babe panggil dia eltito iguana..hahaha), tikus, hamster, ular, cicak, n byk la binatang lagi yang dia geli..hahaha...ade sekali tu kitorg g pet shop kat bawah greentown mall..saje jalan2..sebab aku suka tengok haiwan...then kat kedai tu aku ternampak la satu akuarium besar yang bertutup..dalam tu ade la dalam 4-5 ekor iguana...aku saje je tarik tangan encik s and letak dekat akuarium tu n kebetulan time ade sekor igu
ana tengah menempel muka dekat cermin yang aku letak tangan encik s tadi...terperanjat beruk orang tua tu...pastu terus dia shiver kegelian.....hahaha...sungguh pondan punye perangai! hahaha...aku? ala geli2 biasa je..cam girls lain jugak..dengan lipas je..hahaha! (budget macho habes la;p)

3) encik s seorang yang manja n aku seorang yang sangat lembut..
-yup! pakcik sekor tu sangat la manja..suka suh aku asingkan sayur dalam makanan and garu belakang dia...hahaha...aku?? ntah la...aku rasa aku ni lembut...tapi aku xtaw la nape ramai yang cakap aku ni kasar n ganas...tang mana yang kasar n ganas pu
n aku xpaham?? ermmm...kasar mungkin la skit...owh! ckp pasal kasar n garu belakang...masa mula2 dulu..ade satu kes kat kedai makan..dia suh aku tolong garu kn belakang dia sebab gatal..so aku pun garu la tanpa rasa bersalah...aku guna style garu yang aku slalu buat...dat is...guna kuku n garu kuat2 dengan sepenuh tenaga...supaya xpayah garu lama2...hahaha..penat le tangan kalo garu lama2 ye dak??...bila aku start garu dia je...encik s terus menjerit cakap sakiiiiittt!!!...ntah hape2.. pondan betul...itu pun sakit ke???..encik s terus tarik muka sentap ngan aku then pegi kat dinding...dengan muka sedih dia gesel belakang dia yang gatal tu kat dinding ala2 kucing miang gitu! hahaha..sian pulak aku tengok....nasib ler...dah aku memang garu mcm tu...nak wat cane?

4) dia sangat penakut! n aku xla sangat...
-yup! dia ni penakut...iklan cerita hantu kat tv pun dia duk bising2...cakap orang tv ni bodoh..menakut kan org malam2(dia yang penakut sape suh??!)..hahaha..aku? still steady lagi la..walau pun rasa gabra...tp still bole control..even aku ajak dia masuk gua
tempurung pun dia buat muka sengih2 dia...dia kata dia xmo..pasal takut kelawar, biawak n ular kat dalam gua tu...dah nama pun gua...mesti la ade! ye x?! itu pun xmo! xsporting..

5) encik s sangat la pengemas n neat...aku?
-yup! dia sangat pengemas n neat...kalo balik dari dating..dia xkan terus call aku...dia akan basuh baju dulu, kemas kan tempat budak2 tu (the piggies..hahaha) n bg dorang makan...then baru dia akan call aku....dulu...masa aku study kat
pahang...kalau time cuti semester..aku akan ade sebakul baju kotor yang akan dibawa pulang(sebab washing machine slalu rosak bila nak cuti...wuwuwuw)...encik s akan amik baju2 tu semua...n basuhkan untuk aku...siap lipat lagi engkau..."memang calon suami mithali la encik s ni...ade sape2 bekenan?"..hehehe..aku plak? yes i admit it..aku seorang yang messy....sangat! tapi bukan la tahap pengotor...cuma xpandai mengemas je...hehehe...

yup! dat's my guy =)

dah la...aku list kan lima je dlu...malas nak banyak2..nanti xde modal pulak untuk entry lain...klah...

till the next post...
salam...

4 comments:

  1. hehhe. at last ada gambar Encik S. hehehe

    ReplyDelete
  2. hak hak...akhirnya!!! ;p
    saje gedik2?
    bila lagi nak promote org tua tu...
    gambar encik sekebuncinta nan berbunga tu bila mau letak???

    ReplyDelete
  3. iskk..kamu jggn wat pasai tau.
    gambar nye mmg byk..
    and u know what kenapa gmbar konvo ak sikit n takde gmbar dgn my daddy n mak uda??
    sebabnya dia pun ada skali dlm gmbar tuh. aduhduhduhhhhhh........
    sadissssss

    ReplyDelete
  4. ala....letak je...
    cam xbese plak...hahaha

    ReplyDelete