memo memo...lalala

Monday, May 23, 2011

insiden geli...

salam semua....

sekarang ni aku amat tertekan dengan nota2 malaysian studies...haissshhh...aku mmg dari dulu benggap sejarah.....susah bebeno nak masuk...ehhh...melalut plak...aku actually nak cite masalah yg aku hadapi 3-4 hari ni...aku ade masalah
nak makan! huhuhu...bila paksa makan je...mula2 tu ok...then bila dah kenyang sket mula la syndrom ala2 morning sickness berlaku....mmg slalu pn camtu...tp 3-4 hari ni makin melampau pulak...semua nye sebab satu insiden yang berlaku last friday...
..............................................................

pas habis extra class aritu..which habis around 1 tgh hari...time mmg perut aku akan meraung2 macam anjing kena siksa mintak makan....aku pun balik ler sengsorang ke brunsfield
(cik aty dating dengan encik shah..huhuh..so tepaksa la den balik sorg...wuwuwuw...sian aku...da la acid splasher tu dikata kan sedang merayau2 kat area shah alam...)...

dah sampai brunsfield...aku singgah ler kat kedai mamak bawah brunsfield ni...punya la semangat aku tapau nasi putih separuh + ayam 3 ketoi(yg potong kecik2 tu) + sayur hijau-yang-xkutahu-namanya + teh ais = lunch aku yang superb
bbb!...dah siap habis bayar semua...aku pun pulang dengan hati yang girang seperti kanak2 dapat bom..ehhh! x balloon (i hate balloons!)..

sampai je kat umah...aku terus la g basuh tangan n menonong kat depan laptop untuk makan lunch aku tu..aku makan dengan penuh bahagia beb! diselang seli pulak dengan air teh ais(mana perut xbuncit??!)...n tengok movie plak tu...memang heaven! bila nasi tu dah tinggal separuh aku mula rasa nak "morning sickness"..ngade sungguh! alamat mmg makan t
engah hari aku tu xleh nak habis kan...

nak buang sayang...lauk banyak lagi...so untuk xmembazir aku amik initiative makan lauk je xnak habis kan nasi(xmembazir la sangat kan??!....hahahaha)...so aku asing kan lauk n nasi...aku makan lauk je...walaupun memang terasa mual2..aku gagah kan diri ni makan jugak...sayang! lauk sedap kutt..aku makan la...makan..makan...then dalam baki2 lauk yang terakhir tu aku kuis2 la buang biji2 herbs n bawan
g....tiba2 aku nampak something unusual...yang xsepatut ada dalam makanan...

.....................

u wanna know what?



....................



ianya keras dan berwarna hitam...



.......


aku suspect benda tu adalah


...........




TAHI CICAK!!!! or worst TAHI TIKUS!!!! yang dah kerassss!

aku xtaw la benda tu betul tahi cicak ke x...or tahi tikus...but what else can it be rite? huhuhu...foreign black thing in your food...xkan la spices yang guna untuk masak lauk tu...i know how spices suppose to look like walaupun aku xselalu masuk ke dapur...kalau betul itu tahi cicak..sumpah geli weh! da la makan serangga...kalau tahi tikus lak lagi geliiiiiii!!! NOOOOOO!huhuhu..

kesian kat aku...up until today...tekak aku masih lagi kegelian dari insiden tersebut....bila nak makan je...aku mesti kuis2 dulu takut terjumpa benda2 yang xsepatutnya berada dalam makanan aku....n bila dah half way makan mesti geli2 n rasa nak muntah...DAMN u kedai mamak...huhuhuh

berharap dapat habis exam cepat and balik ipoh a.s.a.p!!! nak makan sedap2...huhuhu

klah...
till the next post...
salam...

2 comments:

  1. pergh....menakutkan & memusykilkan aku utk mkn kedai mamak da pasneh. mengong mamak tuh.

    sabar ye ainul. nnt mintak cik abg tlg hilangkan kegelian tuh. hehe.. :p

    ReplyDelete
  2. agak la! sumpah aku geli giler..
    dah bpe hari aku xmakan kat situ..
    sanggup belapar kut...
    huhuhu...
    tp dh berani sket kalo mknn tu msk dpn mata aku...hehe

    erkkkkkk...dia pn pengeli...kalo aku cerita nnt dia yg over2 rasa geli...hehehe

    ReplyDelete