memo memo...lalala

Tuesday, June 28, 2011

aku sangat E.M.O hari ni!

salam...

hari ni aku nak ber-emo di dalam blog! aku warn awal2..entry ini mengandungi unsur2 makian yang sangat hebat sampai korang mungkin akan rasa meluat...kalau anda tak ready mental n physical baik jangan baca.................

today aku bangun xberapa nak awal...nasib baik cik aty tolong kejut kan...kalau tak memang tak sempat la aku nak g kelas genetics disorder..dah siap mandi n breakfast semua..aku n cik aty pun berangkat la g kelas...hari hujan..so kitorg decide untuk naik taxi...

sampai je kolej..kitorg g la cari lab biochem...dari tgkt 9 smpai 10...satu2 lab kitorg jenguk..satu batang hidung budak2 group aku pun, aku xjumpa...cik aty pun call la encik shah untuk bertanya kn kelas dimana..encik shah pula call la encik zahin untuk bertanya kan khabar berita tentang klas tadi....sebab dia xberada ditempat kejadian (dia dh plan mmg xnk dtg klas tu..wuwuw)..

then a few minutes later..encik shah call balik cik aty membawa perkhabaran yang memang menyakit kan hati aku yang tgh sangat hormonal ni...YE! KELAS UNTUK HARI NI CANCEL!!! TAPI TAK DE SEKOR MANUSIA PUN ADE INITIATIVE NAK SEBAR KAN BENDA NI!!!! untuk pengetahuan anda...aku, cik aty, cik nadeeya n encik shah (si rafidi aku xtaw dia tahu ke x?!) tak dpt any information about this...aku check msg pun xde..aku check fb pun xde spe post...just because we are minority in the class korang anggap kitorg xperlu tahu ke???? BULLSHITTT!! kalau aku xnak hantar nota kat ko...pandai gedik2 buat muka baik mintak?????!

susah sgt ke nak tulis kat fb besar2..."PERHATIAN! UNTUK GROUP 1 ESOK KELAS SEMUA BATAL..I REPEAT..BATALLLL!"... is it dat hard???! itu pun susah????! dat's the last n easiest way untuk inform semua org kalau dh kedekut kredit sangat! (harap je phone semua mahal2..iphone la..android la..bb la)...dah la! aku penat maki2 ni..semalam pun baru lepas maki orang...

cuma satu je aku nak state kat cni...orang yg di pertanggungjawabkan untuk bagitau semua orang psal news tu..tak kira la sape...ingat! everything revolves..what goes around comes around..so one day, kalau benda ni jadi kat korang in the future??
ingat tarikh ni 28hb june 2011..korang tak inform golongan minority ni!!

korang mungkin anggap benda ni remeh but it is not...it shows korang ni boleh jalan kan amanah ke x...and it clearly shows that u cant carry such a simple task...and dalam islam AMANAH is an important element...orang yang xjalan kan amanah ape hukum nye...ntah i dunno..korang check la dalam buku or tanya2 ustaz..ingat walaupun benda ni macam remeh-temeh..it is still a simple form of AMANAH...n korang dah menyusah kan orang lain

klah...aku penat marah2 ni...guna banyak ATP tahu?????!
till the next post (harap2 bukan yg emo)
salam

2 comments:

  1. apasal ko org minoriti? nmpk sgt ko org hulu. ckp aku buloq lagi. hahhahha =P chill bro, at least xde klas! klw aku dh xpk mrh dh, hepy sgt klas cancel. bahhahaha

    ReplyDelete
  2. minority dalam kelas la...
    bukan dalam mesia..
    aku bukan org ulu...
    hahaha..
    td je marah cuz mood swing...
    aku n geng aku je xtaw...tu yg sket sentap
    member aku yg ddk satu rumah dgn yg tahu pun xnk kasi tahu...ape kes??

    ReplyDelete