memo memo...lalala

Monday, July 25, 2011

nafsu binatang betul.....

salam...

hari ni aku nak bercerita pasal nafsu binatang...Eh! Eh! bukan nafsu yang itu...ishkk! kome ni...nafsu lagi satu...iaitu nafsu makan ketika berbuka...al-maklum la...bulan ramadhan da nak dekat...less than a week je kan..aku nak share pengala
man aku mengganti pose di akhir2 bulan syaaban sebelum masuk ramadhan ni..hehe..ade lg 2 hari je lagi aku kne ganti..chaiyok2..

hari ni aku puasa...lepas je bangun dari tido petang..aku siap la mandi ape semua untuk g beli makanan depan perdana..teringin nak berbuka nasi lemak..so aku pun g la ngan cik nadeeya ke sana..sampai2 aku terus tuju ke kedai nasi lemak..sampai je kat kedai tu..mata jadi rabun..eh x! haha..rambang! semua lauk pun aku nak amik...mmg dasar pelahap...selepas beberapa saar beristighfar..haha..aku cuma amik nasi lemak+ayam berempah+paru masak cili..rm4.50 je..murah kan?


pas beli nasi lemak..kitorang g giant plak..aku mengidam nak blueberry cheese tart from king's bakery..terbaik wohhh!!!sampai ke kat king's..aku terus buta..haha..xla! aku rambang mata sekali lagi...semua bread, pastries and cakes aku nakkkk! semua setiap satu...boleh??! bapak gemuk punya perangai kan??huhu...setelah bermusabah diri selam
a 5 saat..aku cuma amik 2 roti n 2 cheese tarts (blueberry cheese tart abes..uhuhuhukkkk!)..g counter nak bayar la kan..budget below rm10..kalau below rm10 aku ingat nak beli subway sandwich plak untuk sahur (memang buruk lantak perangai kan aku ni???haha..biasa la..symptom PMS..nnt time period..mula la xnk makan and morning sickness..alang2 feel nak makan ade..baik aku makan..ye x?? :p)


sekali kau..akak kat kaunter tu ckp..rm11.10 dik..terus terbantut rancangan aku nak beli subway sandwich..(xpe sayangku subway sandwich...nan
ti kita berjumpa lagi...seringgit seposen telah mengahalang cinta kita..huhuhu (T.T)...FRUSSST..semua rm1.10 punye pasal! akak tu pun xnk kasi diskaun..kalo x...huhuhu...)...pas bayar duit roti tu semua..aku g coolblog..teringin nak chocolate milk tea..chocolate milk tea dia terbaik i tell you!!! aku dah test banyak tempat..tp kat coolblog giant shah alam jugak menjadi pujaan anak tekak ku...



aku order 2 cup chocolate milk tea without bubble..hahaha..tamak x???? pas balik umah...berbuka...aku cuma makan nasi lemak n minum 1 coolblog je...yang lain tak berusik lagi...tak tahu la aku mampu nak habis kan ke tak makanan tu semua..kalo tak membazir je...tu la...sape suh buruk lantak sangat...cam orang utan baru 1st time blaja puasa...sungguh nafsu binatang kan???but what to do...symptom pms aku mmg camni...once terasa nak makan tu..semua benda aku makan (tolak babi n other benda haram yang lain la..tak cam cik bella...haha ;P)

korang plak bila berbuka camne? adekah muntah kedarah cam aku???hehehe...

till the next post..

salam...

p/s: jangan marah cik bella...I LAP U...hehe..aku taw itu turkey..bukan babi..hahaha..saje nak buli ko ;p

No comments:

Post a Comment