memo memo...lalala

Tuesday, June 7, 2011

yeay!

salam...

setelah beberapa hari tergendala untuk membuat cheesecake...maka tengah hari tadi...aku sudah menyiapkan dua bekas adunan kek tersebut...sudah siap...cuma tinggal nak sejuk n keras kan dia dalam refrigerator....mari kita bersama2 berdoa agar kek tersebut enak dan mempunyai rupa paras yang cantik dan boleh dimakan...sekarang ni aku risau kek tersebut degil (seperti aku?) dan tak mahu mengeras..cair seperti ais krim yang dibiar kan dalam oven bersuhu 200 degrees...harap2 tidak begitu lah...ok! aku nk pegi tengok kek...seperti yg dijanji kan...jikalau sedap dan rupanya cantik...akan aku terbit kan satu entry about the cake...jika tidak...aku tidak akan ungkit lagi pasal cheesecake oreo tersebut didalam blog ini...

till the next post...

salam..

No comments:

Post a Comment